למה לא כדאי לוותר על שירותיו של יועץ משכנתאות במרכז?

מערכת שורש  ל חשוון, תשפג  11/24/2022

האמת היא, שלבחור יועץ משכנתאות במרכז זה לא עניין פשוט. דווקא בגלל שיש כל כך הרבה יועצים טובים ומנוסים בתחום הזה...
.......................

למה לא כדאי לוותר על שירותיו של יועץ משכנתאות במרכז?

אחרי שנים של מגורים בכלל דירות שכורות הגעתם למסקנה שהגיע הזמן לעשות שינוי? אתם לא רוצים יותר להמשיך ולשלם את שכר הדירה הגבוה שאתם משלמים כבר שנים? לא מתאים לכם יותר לחשוב שאתם מממנים למעשה את המשכנתא של בעל הבית שלכם? אתם צודקים. עם זאת, רכישת דירה בישראל זה לא צעד פשוט. כולנו מודעים היטב לכך שהמחירים עולים בכל שנה שחולפת. לכן טבעי שגם אתם, כמו רוב האנשים בארץ, תצטרכו לקחת משכנתא כדי לממן את הנכס שעליו אתם חולמים. דיברתם עם הבנק? ראיתם כמה אפשרויות של משכנתאות והלכתם לאיבוד? זה הרגע לפנות אל יועץ משכנתאות במרכז. יועץ בתחום המשכנתאות באזור המרכז יוכל להבין מה מתאים לכם, מה אתם צריכים ובהתאם לכך לייעץ לכם באיזו משכנתא באמת כדאי לכם לבחור.

יועץ משכנתאות במרכז פרטי
אין ויכוח על כך שבכל בנק שאליו תפנו, תוכלו לדבר עם יועץ משכנתאות. יש אנשי מקצוע שלמדו את התחום ושיוכלו לעזור לכם בצורה מקצועית מאוד לכל אורך הדרך. יחד עם זאת, האם יועץ המשכנתאות של הבנק שלכם במרכז זו הבחירה הנכונה? כלל לא בטוח. בסופו של דבר, הבעיה עם היועצים שלכם הבנק היא שהאינטרס שלהם בדיוק הפוך לאינטרס של הלקוח. אתם הרי רוצים לבחור את מסלול המשכנתא המשתלם לכם ביותר, כלומר המסלול שבו הריבית שתשלמו תהיה הכי נמוכה. לעומת זאת, הבנק הוא בעל אינטרס אחר. הבנק רוצה שתשלמו את הריבית הכי גבוהה כדי שהוא ירוויח כמה שיותר. לכן, אם תוכלו לפנות אל יועץ משכנתאות במרכז שעובד באופן פרטי ולא מטעם הבנק, זה עדיף. יועץ משכנתאות כזה אומנם יגבה מכם כסף עבור השירות שהוא ייתן לכם, אך בפועל, הוא גם יוכל לעזור לכם מאוד. הוא יוכל לבדוק איזה מסלול יתאים לכם לא רק בעוד שנה, אלא גם בעוד כמה שנים טובות, אחרי שתעברו אי אילו שינויים בחיים. משכנתא לא לוקחים אלא מתכננים, וכאן בדיוק נכנס לתמונה יועץ המשכנתאות שלכם באזור המרכז.

באיזה יועץ כדאי לבחור?
האמת היא, שלבחור יועץ משכנתאות במרכז זה לא עניין פשוט. דווקא בגלל שיש כל כך הרבה יועצים טובים ומנוסים בתחום הזה, כדאי יהיה לבדוק על מי אתם סומכים. מה הניסיון של היועץ שבו אתם בוחרים? והאם אנשים אחרים שנעזרו בשירות שלו באמת יצאו מרוצים? או שאולי הם לא ממליצים על מה שיש לו להציע לכם? היועץ שלכם חייב להיות אדם שאתם סומכים עליו ומעריכים את דעתו. הרבה מונח כאן על הפרק, כי בסופו של דבר, יש הבדל בין מסלול משכנתא שיתאים לכם ובין מסלול שיכביד על חייכם. לכן יש להשקיע מחשבה בעניין, לבחור את היועץ הכי טוב שיש ובעזרתו לבנות את מסלול המשכנתא הנכון למשפחה שלכם.